۱۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸

در حاشیه افتتاح کتاب شهر اردبیل مطرح شد؛

کنایه هنرمند اردبیل به نبود ایستگاه راه آهن

کنایه هنرمند اردبیل به نبود ایستگاه راه آهن

اردبیل- هنرمند اردبیلی در آیین افتتاح کتاب شهر اردبیل از تأخیر در تکمیل راه آهن اردبیل – میانه و نبود ایستگاه قطار انتقاد کرد.

پارسا خائف در مراسم افتتاح نهمین شعبه کتاب شهر ایران در اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، به اتفاقات خوب فرهنگی و هنری بعد از دو سال گرفتاری مردم بر اثر بیماری کرونا در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: خوشحال هستم که امروز در جمع مردم اردبیل اجرای برنامه دارم و از محبت‌های بی‌دریغ آنها لذت می‌برم.

وی اظهار کرد: هر چند فرزند سبلان هستم اما در حال حاضر برای ادامه تحصیل در هنرستان اقبال آذر تبریز در رشته موسیقی مشغول بوده و سعی دارم موسیقی ایرانی را در دستگاه سه تار به عنوان هدف اصلی دنبال کنم.

این هنرمند اردبیلی تصریح کرد: در کنار تحصیل در هنرستان اقبال آذر تبریز، مشغول آموزش و آهنگ‌سازی و گذراندن دوره‌های خاص موسیقی هستم تا بیشتر بیاموزم و دوران آموزش را با کوله‌باری از مهارت و یادگیری سپری کنم.

خائف افزود: با تلاش مسئولان کشوری، استانی و مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب شهر ایران این مجموعه در ایستگاه نهم به اردبیل رسید در حالی که اردبیلی‌ها سال‌هاست در انتظار ایستگاه راه آهن و شنیدن صدای سوت قطار هستند اما امسال دریغ از پارسال.

کد خبر 5343584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha